Ängsklockan!

Yes där jobbar jag jaa... och som vanligt är jag där nu =)

Är lugnt just nu, har nog inte larmat på över en timme, Så vad är det som är fel? Har nog aldrig vart så här lugnt, men ska inte säga för mycket det är nog lugnet före stormen. Jag kommer nog få igen för det här hehe...

Inte mer än vanligt har väll hänt. Vart ledig 2 nätter skönt. Mest sovit & umgåtts.

I torsdas var jag ner på stan en sväng med Becca, Sigge & Linda. Far omkring lite innan Linda cykla hem & vi andra gick vidare hem till mig & käka. På kvällen var jag & Linda på Seans, det kommer bli våran nya Hobby. Eller vad sägs Linda? =)

Idag bar det av en sväng till Erikslund & IKEA med Tamara & Oliver. Handla hem lite skit grejer somsvart  tvålpump, och mugg till tandborstar. Nya örngott, & Stoffe kom hem med en ny tvättkorg =) Tack my Love!

Ska tillbringa hela helgen här på klockan så kanske skriver jag några rader imörrn. Hejjpa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Absolut!! Seanser is the shit!! ;)



Det är fint att du håller ställningarna på Klockan! Jag tar en öl för dig med ikväll då ;D

2008-09-27 @ 15:09:35
URL: http://odie.blogg.se/
Postat av: Dannemannen

shuu madde lito hur lever livet?

2008-09-28 @ 14:03:55
URL: http://duanovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0