Uscha Buscha...

Känner mig bara tröttare för varje dag jag vaknar och vill inte kliva upp ur sängen :) Jävla höst väder =)

Annars är allt bra. Ska inte klaga, men skulle hälre vara nere i thailand med syrran o hennes pojkvän 2 månader om min kassa hade haft råd med det. 20 December kommer dom hem och fan för dom om jag inte få nån present :P

Annars om dagarnaförsöker jag kriga ihop en lista med julklappar och presenter som ska handlas med denna fattiga lön jag fck nu. För nästa månad blir värre bara 60timmar :(

usch usch. Farsan fyller 24nov, sen jag morsan o syrran den 16dec. Sen alla julklappar :( Stoffe får hjälpa mig :P

nu ska jag packa upp lite tvätt o göra lita nytta innan jobbet kallar! Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0