Lördag - söndag

I lördas jobba jag som vanligt på förmiddagen. På kvällen var vi i E-Tuna på dansuppvisning som Risses dotter bar med i. Hon var grym =) kors i taket men jag hade kjol på mig hahaha



och idag så var jag iväg med Linda & Henke på nån Bo mässa... vad jag lägtar efter den dagen då jag och stoffe köper hus=) Sen var vi iväg och köpte lite nya fiskar efter att hajjen har käkat upp alla o sen dött...

Fiskarna synns dock inte så bra det är väll mellan 30-35 neon tetror och sen en stor mal. vi har bestämt oss för att bara ha en hel jävla massa neontetror ska väll ha iaf mins 100. Skysst när dom simmar i stim.



ska snart iväg o arbeta natt. Dom ringde in mig se så där vi 14 på eftermiddagen så har nyss vakna efter att ha somnat till en liten stund. Sk nu tvätta bort gammalt smink och gå en prommenad med min köra fula nakenhund =) Någon som e duktig på at sy o han sy en hoodie till henne? =) hon hatar sin overall =)

Kommentarer
Postat av: Meems

jag har oxå den där "välkomnst mattan" haha ;)

2008-10-28 @ 12:33:36
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Meems

sådan mor, sådan dotter ;)

2008-10-28 @ 12:34:01
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: issa

du ar san javla snygg syrran... det vet du va,... jag har ingen anih\g om jag har rad att kopa nagan jul klappp... det vetjag bara tva dagar innan jag aker hem.... puss

2008-10-29 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0