ja...

´Helgen stryker vi över för den vill jag inte komma ihåg någonting ifrån =) Så bra så =)

Hannah kom på en kaffe idag, sen gick vi vidare ner på stan för att sälja lite fonder och skit på banken.
När jag kommer hem så har älsklingen köpt blommor. Och tro mig det händer väll en gång var 5 år hahaha =) då glad jag blev kan jag lova. Nu är min dag gjord =)



Syrran o Ponta e nu i Thailand. Idioterna skulle höra av sig när dom kom fram & jag har inte hört ett ord :( dumma dumma dumma... har kika på alla nyjetssidor på nätet jag kan hitta o inte sett nå om någon krasch så jag får ta det lugnt ett tag till =)

Nu ska jag ta & laga någonting ärbart åt mig och min bättre halva =) Puss

Kommentarer
Postat av: Meems

dom har det så lätt att göra en glad, men gör dom det ofta? nääääe...

beso brukar kma till jobbet bara för att ge mig en puss:) händer inte ofta men vad man värdesätter det!



jag åker till thailand i dec :):):):)

2008-10-21 @ 13:46:03
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Meems

men jag kmr inte vara där 2mån, bara 2v :P får väl se om man träffar på den lilla grynet!



haha i en kommentar skrev hon att om jag hade tid kunde jag träffa min dotter. beso såg den kommentaren o ringde direkt o frågade om jag hade en dotter hahahahaha

2008-10-21 @ 22:00:28
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Meems

hahaha yees :)



jo det kan jag ta, ska inte ta me mig min tlf men kan säkert kluttra ner det på nå papper :)

2008-10-22 @ 13:48:50
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: issa

kors i taket ... men dem ar du vard..

2008-10-26 @ 08:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0