Det blir en lugn helg...

För Madeleine. Arbetet kalar nu till 12.30... sen bär det av mot surahammar för hundkurs 13.15 - 15.00 ca. Inget sug alls idag men det blir nog bra det här.

Har alltid sagt att hur fan ser man på en nakenhudn när den börjar bli tjock hahahaha ja du, tro mig zhelda börjar bli en tjockis =) får nog dra ner lite på maten. Inte tänk på det så mycket sen svärfar kom hit igår o fråga mej om zhelda börjar gå upp lite i vikgt. hahaha jo men det e väll bra så här mot vintern =)

I veckan har det inte hänt mer än vanligt. Träffat frugan och umgåtts lite. Vart iväg med hannah en sväng. Ja u name it. Ska snart hoppa in i sängen och väcka sambon som ska köra mig till jobbet för att sen själv åka till sin farmor i södertälje och arbeta lite =) Vad sägs vaknar han på rätt sida om han får frukost på sängen? hahhaha...

Nej nu ska jag ta mej en kopp kaffe till & en cigarett.. chiao!

Kommentarer
Postat av: Meems

jag behöver hjälp!!

2008-10-13 @ 20:59:07
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tackar :)

2008-10-13 @ 22:14:38
URL: http://cnordlanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0