Slitsam dag...

imorse när kl ringde 5.30 kändes det som jagvar bakfull o ville verkligen inte gå upp. Men var bara att kliva upp ändå och som tur var hade jag satt kaffebryggaren på timern så det lukta gott o smaka gott =) och självklart en morgoncigg på det. Stoffe satt fortfarande vaken framför datan =) så han åkte på och gå ut med hunden så jag slapp :P

E så himla dö trött nu så jag vet inte vars jag ska ta vägen. Kan ju inte lägga mig nu, försöker dra ut på tiden. Sen ska jag pinka hunden & ta mig en skön lång varm dusch. Vem vet kankse kan få stoffe och duscha med mig :P

Nej nu ska jag håva upp en död fsk ur avakriumet. Hejjpa!

Kommentarer
Postat av: Meems

Du verkar alltid ha nånting o göra, inget tråkigt liv liksom. Vill oså.. tkr bara jag ligger/sitter på soffan jämt.. wihoo...!

2008-11-09 @ 17:25:54
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0