Presic hemkommen

Från nattarbete. Jag brukar sitta där på bussen på väg hem runt 7 snurren på morgonen, just när det är helg och undra hur många som hoppar på bussen som är på väg hem från borta match hahaha... oftast brukar jag sitta i mjukisar och osminkad för jag behöver ändå inte var vacker för någon på jobbet så mig behöver dom inte äns tänka tanken om =)

Ska snart krypa ner i min underbara säng och sova så länge jag kan innan sista natten kaller... Älsklingen min har fortfarande inte sovit en blund o har snart vart vaken i 2 dygn, ser ut som han har setat vid datan i 1 vecka utan att varken duscha eller raka sig hahaha. ska kanske tvinga in han i duschen innan han får krypa ner brevid mig hahaha...

nej gott folk john blund skriker efter mig nu. han saknar mig säger han, så jag ska nog ta mig en natt macka med honom nu =) Tjing!

Kommentarer
Postat av: Meems

mjo men asså jag käkar inga såna piller, har samma piller hela tiden som man ska ta samma tid varje dag. och med dom får jag ingen mens, men jag har glömt hämta ut dom bara :P eller aaa, inte orkat snarare ahaha

2008-11-16 @ 15:32:29
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Linda

Ska vi fly stan tillsammans!?! =)



Jo att fnissa åt bortamatchare på söndagsmorgonen är det bästa av allt med nattarbetet!! ;)

2008-11-17 @ 00:59:00
URL: http://odie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0