Morgon trött...

Är mer en natt uggla av mig så tycker inte om att gå upp så här tidigt. 6.00 ringde klockan. znos knappen blir det då hehe men kunde iaf inte somna om så gick upp och plocka disk o satte igång en maskin medans jag väntapå att kaffet skulle rinna ner =) sen var det bara att gå ut i snöovädret och rasta hunden =)

Igår var vi och fira fars gubben som fyller år idag. Vi lär fira honom igår då närändå brorsan o hans fru kom på besök.

Nu står jag här ed min kaffe kopp i högsta hugg och funderar på om man ska plocka ur diskmaskinen också men näää =) hehe

Ska vara hundvakt åt lilla doris tills imorron. den där nakna valpen med skabb hahahah =) får slita bort mina svarta bambumattor så hon inte kissar ner och förstör dom sen när jag kommer hem med henne efter jobbet. Båda hundarna stänger jag ut från sovrummet i natt så jag och stoffe kan få mysa i fred =) så jag hoppas det inte blir ett jävla pipande på dom då =)

Nej gott folk nu ska madeleine måla dit ett par ögonbryn o kanske några drag vattenfast mascara så det här förkylda och sjuka lik ansiktet ser lite piggare ut! På återseende mina vänner HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0