Morgon trött!!!

Jag är då ingenen morgon människa må jag lova... usch! och inte blir det bättre när det e dugg regn och mörkt :(

Sitter här med min laptop och morgon kaffe i högsta hugg och myser i min flece morgonrock med en fet döskalle på ryggen. Är inte alls sugen på att klä på mg och gå ut med hunden innan jag hoppar in i duschen.

9.54 bär det av med tåget mot stockholm med morsan, blir väll o slänga i sig nå panik och ångest dämpande innan man far för att pressas med alla stockholmare i alla butiker hehe usch! nej men det blir nog bra det här serr ni... o fan för mig själv om jag inte kommer hem med en massa påsar och har stor shoppat =)

Blir att korka upp vin flaskan jag fick av grannen i förrgår när jag kommer hem. Stoffe fick en wiskey flaska o jag en vin flaska för att vi alltid är så snälla och hjälper henne tycker hon. Hon är go min granne =) Inte hade hon behövt köpa nå inte =)

Nu är jag ute efter nytt jobb, någon som har nå ideér eller förslag? Börjar lessna på att jobba som tim vikarie och alltid ständigt oroa sig för att timmar och ekonomin ska gå ihop. Det e ju tur att jag har en sambo som tjänar bra iaf =) men det skulle vara mycket trevligare om man fick en normal svensson ln och kunde unna sig och spara om man ville det varje månad, men så ser då inte dax läget ut. Men jag har vart duktig har fortfarande mina 8000 jag fick tillbaka från skatten kvar på sparkontot, det ska gå till körkortet. Men problemet där e ju att jag inte har nån att övningsköra med ist hahah... Risse som jag gått kurs o allt med bor ju 7 mil här i från och jobbar nu i E-tuna. Stoffe kan jag ju gå kursen med men han har automat och vi kommer slå ihjäl varandra. hahha det kommer bli ett dyrt körkort det här märker jag =)

Nej gott folk, plikten kallar. Hund fan måste kissas =) Hejjpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0