MAT

sitter här hemma och väntar på att mannen min ska komma hem med mat till mig. Sen ska jag lägga mig och försöka sova en stund till innan nattjobbet kallar i natt igen. Kunde iaf byta bort min torsdagkväll som då skulle vara seg att jobba när jag ska jobba natt hela helgen sen. Skönt det iaf.

Fick hem brev från läkarn idag. det lät bra även om jag tänkte o tog det fel så blev det bra ändå till slut.

Blev lite pluggande i natt. Det tar då aldrig slut får gå ner till biblioteket imorron när jag vaknar och låna om boken. Kommer aldrig hinna klart i natt, för imorron ska den vara inlämnad. Då kan jag passa på att glida in på moderna hem och kika efter gröna handdukar!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Var det inte rätt bok som du fick av mig ändå?

2008-11-11 @ 22:52:09
URL: http://odie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0