Jag...

Längtar och hoppas... så jävla mycket !!!!

Kom precis hem från Erikslund. Blev ingen shopping direkt. En rund bordstablett och en löpare till köksbordet som går ihop med mattan.

Annars har jag inte gjort mycket mer än att setat här med datan i knät och busat med två hundar. en hundvalp som vill bita mig i händerna hela tiden hehe, lille råtta. Maria kommer snart och hämtar henne.

Mannen min befinner sig på gymmet just nu. Bra d ;) hehe.. Det börjar ge resultat nu " Me like "

När man skriver om trollen så ringer dom =) han ville att jag skulle springa ut med lille doris. Jo men visst det kan jag göra, Aldeles strax hehe...

På lördag ska jag till Sthlm med morsan, nån som vill följa med? =)

Nej nu ska jag väll klä på kurd hunden "Affra" = Doris eller "Assra" hahaha

Kommentarer
Postat av: Meems

vad längtar o hoppas du på då =)

2008-11-26 @ 22:31:44
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja jag såg hur många tusen inlägg det råkade bli. skrev från telefonen i brist på annat. råkade bli några inlägg =)

jo jag sov själv. usch. Tomt.

2008-11-27 @ 07:10:51
URL: http://flensost.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag sov i en annan lägnhet, och han hemma. för att vara ifrån lite då det är lite knakigt. men förhoppningsvis förstår han att jag menar allvar.

2008-11-28 @ 09:18:43
URL: http://flensost.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag jobbar ju också natt men det är lite för sällan för att komma ifrån, eller lagom så men inte nu när vi inte vetat om vi ska vara tillsammans eller inte. Nu har det bara blivit en natt men får se hur nästa vecka ser ut. jag som har lite krav,(som egentligen är bra krav för att jag ska få förhållandet att funka) vi har väl varit lite oense då han vill göra andra saker.

men när man inte har energi eller ork kvar så kan man inte göra så mycket. så vi får se. man hoppas ju på det bästa, men man kan ju inte heller må dåligt i ett förhållande. (när man sen kan må bra om man går isär, för efter regn kommer ju solsken)



hehe min mamma bor i enköping så det blir lite drygt att ta sig hit till hammarby för att jobba =)

2008-11-28 @ 13:58:27
URL: http://flensost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0