Begravning idag!

Vila i frid kära Elisabeth. Du har det så mycket bättre nu utan all smärta.

Är aldeles precis hemkommen från begravningen. Det var tungt att inse att Elisabeth verkligen har lämnat oss :( Men jag vet att hon har det bra nu. Hon sitter säkert däruppe o skrattar åt oss här nere. Hon blir en riktig skyddsängel må jag lova.

Halv 3 idag ska jag på urnsättning av stoffes farfar också. :( Må även Tommy vila i frid!

Nej nu ska jag försöka vila en stund och ladda batterina. Även plocka lite i köket och testa min nya handdammsugare som frugan köpte åt mig i ullared. Tack baby =)

Mår illa. behöver nog kräkas. Har nog vart för nervös idag! hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, ingen rolig dag :(



Seans snart kanske så du får snacka lite med dom?

2008-11-07 @ 15:02:41
URL: http://odie.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Ja vi får väl se när de här små liven behagar att titta ut.

Jag hoppas då verkligen att det sker snaaart =)

Nu har vi verkligen längtat ihjäl oss.

Jag vill snooosa bebisar nuuu ;P

2008-11-07 @ 23:54:16
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0