Prov....

Ja då sitter man som vanlig på jobbet nattetid. Går av 7.15 och har sedan prov kl 9. Ojoj vad trött jag kommer vara och det kommer gå helt åt helvetet på provet kan jag garantera redan nu. Men jag får göra ett omprov o hoppas på att det går bättre då... Så medecin del 1 imorgon då...

När provet är avslutat ska jag möta upp Becca ocg köpa hårfärg hade jag tänk & ett par solbrillor om jag hittar några till mitt lilla huvud innan jag går hem och sover. Städa lite måste jag nog också gör, och kika med morsan när jag får ut ny cykel från försäkringsbolaget så man kan vara lite hurtig och röra lite på sig.

Har förresten glömt att berätta att jag ska bli Faster =)

Yttligare en Svenman december månad kanske =)

Nej gott folk nu ska Madde liten ta boken och läsa lite medicinsk grundkurs... och svara på några larm. Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0