Nej nu jävlar

Blek och jävlig. Dåligt pigment som få o inte hinner man vara nå i solen nu när det är så fint när man ska jobba hel tiden. Så nej jävlar imorse när jag kom hem knäckte jag enöl o satt mig i solen fram till 11.30... det han bli en till öl... o bara låg där på stolen och glass med headsettet i öronen o musiken som pumpa ut... det va skönt! Nyss vaknat till liv och ser inte alls fram emot att åka och jobba igen :(




Stoffe kommer och hämtar mig 21 och kör mig till jobbet. Han e allt go min ängel :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA :d:d:d

2008-06-01 @ 19:41:56
URL: http://maddilotion.blogg.se
Postat av: Mike

Din kropp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-02 @ 08:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0