Lång natt i natt...

På jobbet.. Men snart e det dax att få gå hem, krypa ner i sängen med zhelda och få sova =) Får väll ta ut henne på en pink runda först innan, eller så ringer jag ängeln och ber han gå ut med henne innan han åker till jobbet =)

Va hos vet i dag igen ock klippte klor, gick bra. Sen drack jag en hel del kaffe med Becca och cigaretter på det.
Hade maten klar till  16.30 sen var d bara o sova en stund till efter det innan jobbet.

Vi ska på fest förresten den 17, och då ska det vara mellanstadie tema, Någom som vet för i helvete hur man klädde sig då? Förutom jazz brallor o hood tröjor från Jc? hahahaha o inga buffalo heller. då stannar jag hälre hemma. =)

NU ska jag försöka o flörta lite med mammasen på msn o försöka få skjus hem så jag slipper bussen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0