4 nätter kvar...

Känner mig helt tom i huvudet och trött som få... att ta på mig 7 nätter va nog lite att ta i.. känns som man börjar få feber o matt i kroppen. Men men jag kommer nog in i en andra andning så det kommer nog gå bra... sen är jag ledig 3 dar sen sätter det igång igen. Blir väll roligare när lönen kommer.. får se fram emot 27 juni hahah.. men då bränns det nog en del på stoffes present. Nej nu ska jag brosta tänderna innan jag sätter mig på bussen mot jobbet. Ingen make up idag inte! sånna fasoner orkar vi inte med hehe..

Kommentarer
Postat av: sofhia

hej gumman du sliter du med... vist blir man mör... men men de är bara bita ihop om man ska nå pengar.. hahha love ya

2008-05-30 @ 09:18:33
URL: http://fhia021.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0