jaha jaaaa

dax för ett kvällspass snart igen. Var ner på försäkringskassan igår med malin, det gik rätt bra nu är det bara att invänta hennes pengar annars har vi inge försäkringskassa kvar i västerås på ett tag framöver. Efter vårat lilla besök där så gick jag o beställde efter en ny bh på samuelssons eftersom jag hade present kort där o sen köpote jag en ny på change.. en vit spets rätt skysst. Har tydligen gått upp en storlek nu.. inte 70F utan 70G undrar om jag gått upp i vikt kanske? hahaha.. sjukt iaf.. !!! nej nu ska jag göra mig i ordning för att ta bussen till kneget.. chiao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, men visa den då ! :)

2008-03-20 @ 18:00:58
Postat av: Anonym

men slutt, uppadetra för i helvete. ska man behöva vänta tre veckor mellan varje inlägg ;) PUSS

2008-03-25 @ 15:52:28
URL: http://maddilotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0