Fönster puttsning!

Jajjamensan, det kan ni ge er fan på. NU är alla fönster puttsade, golv dammsugna o skurade, avdammat i sovrummet o tv apparaterna o lite till, fönsterbrädor rena & Gott o fräscht luktar det.

Zhelda hemma öber helgen. HÄRLIGT =) nyss legat o kramats ett tag i soffan. Min lilla älskling =) Hon ska till veterinären på tisdag för att höftledsröntgas & kloklippning!

Nu ska jag ta mig en mugg te & slappa lite innan jobbet. Ikväll kommer det bli skönt att komma hem, ta sig ett bad o sen krypa ner i den renbäddade sängen o inte göra någonting alls än att bara mysa. Är inte stoffe vilig så har jag ju som sagt zhelda =)

Vi hörs gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är duktig du kvinna :)

2008-03-08 @ 21:08:55
URL: http://odie.blogg.se
Postat av: Jonna

Visst fasen är det underbart när man väl har städat klart.
dock väntar jag flera månader innan jag storstädar sådär igen:P

2008-03-11 @ 14:30:18
URL: http://vackerheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0