1 mars..

Kl ringde 5.15 imorse. Då var det bara att kliva upp sängen o ta sig en kopp kaffe. " Bra med timer på bryggaren ;) "
Satt mig på bussen mot jobbet. En körig förmiddag var det med en man kort men det löste sig tilll slut. Sluta 12 då hämta Steve & Stoffe upp mig på jobbet. Plocka upp Joanna sen drog vi till tumbo möbler & kika soffor o sen vidare mot E-Tuna.  Kika på soffor med Risse & Nikita, hitta inget skysst så vi drog till Tuna-Park ist. Åt mat & titta lite, hitta ingenting där heller. När vi kom hem la jag mig i sänge & tvär slockna. hehe vakna halv åtta, men nu e d snart dax att krypa ner i bingen igen. Jobbar fört 8.30-12.30 imorgon sen går jag på igen 21.15-7.15 så behöver nog min sömn =) Det var allt för mej tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0