Om du vill bli min Fru...

Sofhia... så får du ta mig här och nu. Men om du inte kan så får du KÖPA ETT HUS åt mig hahhha eller ja oss.
Älskar dig också och du betyder enormt för mig med.

Helgen då, Fredas var vi ner till Mälar tältet och röjjde, Hem till oss och några filurer hoppar in där som gubben i lådan. Vidare hem till Sonja, sen gick jag stoffe & Karl hem och sov så där vid 7 snurren.

Vakna väll se så där vid 16 tiden på lördag. Frugan kom och vi stack o köpte hårfärg o diverse saker. Hem färga hennes hår, käka mc donalds sen ba lämna hon mig för att dra ner o jobba på bmb. jävla råtta hehe =) Men nog så va stoffe på snällt humör så vi låg bara hemma hela dagen o kika på filmer sent in på natten,

Söndagen var det då upp tidigt, hm ja tidigi och tidigt haha gick upp 10-10.30 börja dammsuga, svabba, plocka disk och diska. Slet av stoffe täcket o klädde på han halvt sovandes för att sen slita upp honom för att kunna bädda sängen haha.. sen vidare till återverket o kassa massa skit som vi hade i hans farsas buss.

Haha stressa hem för att hinna hem innan Fhia"Frugan", Robban & Jamie skulle komma och käka.. hade som tur skalat potatisen innan så när jag stog i högsta högg med kniven i handen för att göra i ordning gratängen skutta dom in där =) Men det blev bra. Hemma gjort potatis gratäng, hemma gjorda potatis klyftor, rödvins sås, b-sås & rostbiffs biffar. och självklart sallad & vitlöksbröd ahhaha så hela kost cirkeln ;)

Inte nog med det, vi kika iaf in på hemnet där det var köp 2 och betala för 1 =) Va fan Jag, Stoffe, Fhia, Robban blev inte lite sugna.. nääää fan 2 hus på samma tomt inte så långt från stan, inga granar så jätte nära förutom varandra PERFEKT. Ringde mäklaren idag men var redan 7 par som höll på och budgiva redan nu och priset hade börjat sticka iväg så nehe.. men frun min Vad sägs som att köpa mark och slå upp våra egna hus? hahaha eller så väntar vi tills vårat drömläge kommer? =) Tomt för platts med barn & Hundgård är ju då ett måste & & & & & Poooooolen =)

nej nu är det då Måndag & jag sitter på jobbet så ska väll göra min plikt och fortsätta arbeta.

Fick dock inte ett så soligt samtal för en liten stund sen. En av mina bästa vänners pappa hade dött. Vill inte gå in på vem personen ifråga är, eftersom det får hon helt själv välja vem hon vill berätta för. Tycker verkligen så synd om henne. Alla mister vi någon någongång i livet, men för i helvete hon är höggravid och har 7 veckor kvar. Älskar dig sötnos det vet du. Finns alltid här för dig det vet du med, det är väll därför jag ska vara boss på bb när du föder, du får slå mig så mycket du bara vill :( . Hon kommer hem till mig imorgon bitti när jag kommer hem från jobbet. slutar ju 7.15 på morgonen, blir inte så mycket sömn kankse inför dagens nattpass. men vem fan bryr sig, ens vänner är ens allt, dom bästa!

Hej då!


Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej syrran.

2008-07-01 @ 06:35:23
Postat av: frugan

va du är söt min fru... de kommer ett dröm läge tro mig och de kommer inom en snar framtid de känner jag på mig.=) känner sorg för våran vän... =( hoppas hon får allt stöd hon kan få både av vänner och familj. för nu är hon som skörast tro mig jag vet. =) ta hand om er mina kära vänner. love ya

2008-07-01 @ 09:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0