Det va ett tag sen..

Sen jag uppdatera... men tro mig har inte hänt speciellt mycket roliga saker..

har pluggat som ni ser. Och JA jag klara tentan / slutprovet =)

och klara tentan =)

och det mindre roliga är...

Zhelda blev biten av en annan Zhelda... men ska hon vara uppkäftig så for hon skylla sig själv lite granna..
Hon är lite svullen o jävlig, men inge röd och infektert som tur är... pullan då!

Ja vad har jag gjort mer.. har rensat ut hela jävla garderoben o skickat i väg en hel del av mina o stoffes kläder... ojojoj nu har man anledning att shoppa nytt kan jag lova.

Köpte en tidig födelsedags present till stoffe igår... han fick sig en baslåda men inbyggt slut steg o allt annat skit vad det nu är som inte jag har en aning om men.. det jag vet var iaf att han kunde koppla ihop skiten o ändå ha orginalstereon kvar som han ville hehe =) han blev då glas iaf =)

Nej nu ska jag ta en cigg o sova =) Hejjpa!

Kommentarer
Postat av: Mike

Bilder på dig då????

2008-06-19 @ 13:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0