Zhelda med på jobbet

Yes! Zhelda fick då följa med till jobbet ikväll då min älskade sambo inte kommit hem och inte hört av sig sen igår. Trevligt, Trevligt! Mycket får ma ta här i livet men när ska man sätta stopp på för det?

Prata då med han se så där 6.15 då sa han att han skulle ta bussen med mig sen när jag sluta. Dock visste han inte vart han var. När vi la på lr ja när han trode vi la på han stängde då aldrig av när han tidigare hade sagt att det bara var han niklas och karl. Men så lät det då inte i lure´n kan jag då allt säga, hörde nog lite mer så varför inte säga exakt vilka som var där? Ja ja...

Ringer när jag slutar strax efter 7. Då ville varken stoffe, niklas eller karl svara. Han kan inte presic komma och säga att dom hade somnat för på 50min o det var sånt ös med musik o människor så tror jag nog inte det.

Vill faktist inte äns ha någon förklaring av honom, inte heller se eller prata med honom. Sur blev ja inte för att han inte svara eller kom hem innan jag stack till jobbet. Dock sur är jag elelr ja besviken på att han inte hört av sig och kl är då ändå 23.16 just nu. Och tycker det var ansvarslöst då vi har en hund där hemma. Men men...

1 natt kvar sen då efter denna. Ska bli skönt att vara lite ledig och komma från stan ett tag. Ladda om batterina lite.

Nej gott folk nu hade jag tänkt gå ut på altanen på bottenvåningen och släppa ut min hund så hon får sig en liten pink. Hejjpa!

Kommentarer
Postat av: Issa

Du förtjänar bättre än så här, det vet du!

Älskar dig.

2008-07-06 @ 03:33:59
Postat av: jonna

gumman då:(

ledsen ja blir av dessa karlar som inte vet vad telefon är för någonting

2008-07-06 @ 09:28:47
URL: http://yonna477.blogg.se/
Postat av: nettan

håller med issa.....och det e ju inte första gången

2008-07-06 @ 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0