PMS kossa...

Kan ni ge er fan på. En riktig krinig jävel är jag stackars fia som fått stå ut med mig idag, o stoffe har nog fått höra ett o annat också hehe... Och issa hur fan länkar jag då? =) Totalt värdelös, hehe..

Förresten. JAG HAR SÅN JÄVLA SNYGG SLÄKT =)

Tänka slänga upp lite bilder från norr...

Här är kojj fan...



utsikt från kojjan


ja inte vet jag min solande hund


ne nu blir d inge mer av det roliga. Eftersom jag e så jävla grinig så slutar jag skriva nu! Hörs gott folk nu ska jag ta mig en stor stark :) och vänta på att mannen i huset kommer hem så jag kan få grilla laxen och äta! CHIAO!

Kommentarer
Postat av: issa

jag vet fan inte hur man gör för att länka =)

2008-07-23 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0