Ljuvlig helg

På jobbet. Vart annars? =) några lediga dagar hade jag, och dom tillbringa jag med frugan hehe..

Har nu setat och skrivit ihop min cv och sökt lite nya jobb. Får väll se om man får nå napp. skulle vara skönt att få en tjänst ist för att springa runt som en timmis :(

Älsklingen min är i sthlm. Och nu vill jag att han ska komma hem :( Bara träffa han en snabbis på 3 dar nu känns det som, men så blir d ju när jag måste jobbba under hans semester. Går av måndag morgon o då e jag ledig fram till torsdag iaf. Så lite social tid får vi väll kanske tillsammans. Skulle behövas!

Whilliam är hundvakt till Zhelda. Han är snäll han, var det igår natt med. Inatt är han även barnvakt hehe... ska ev ner med honom en sväng på staden imorgon. Hitta presenter till ZtuFfie! som fyller 24 år på tisdag ;)

Nej gott folk nu ska jag ta mig en kaffe, o slå ett öga på telefonen o se om man fått sig något sms från sthlm :P Chiao!


Kommentarer
Postat av: issa

haha ja men då vet jag åxå vad det är ju... skulle va najs att åka upp lr vad säger du?

2008-07-27 @ 13:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0