Jobba jobba jobba...

Drag är det i helgen i västerås. Det är nämligen power meet. Fyfaaan säger jag bara.

Fulla raggare överallt vat man än vänder sig. Visst jag bryr mig egentligen inte, men när man bor rätt centralt och har raggar köerna presic utanför sitt sovrumsfönster och dess utom jobbar natt så är det inte det minsta trevligt kan jag då lova. Stackars min sambo där hemma om jag blir trött ocg grinig ifall jag inte kommer kunna sova, He know.. haha han rymmer väll hemmifrån ett tag ;)

Mobil sönder - Kamera sönder därför blir det inga bilder på ett tag, så telenor få la va snabba!

Va på kalas innan jag kom hit till jobbet, trevligt. Men hade vart mycket trevligare om man kunde få ta sig en öl med sällskapet =) Blev pepsi för mig ist ;)

Nej nu ska jag sätta mig och skriva ett brev som sedan skall skickas till tillberga anstalten. Det är nog dax att skriva ihop det där brevet nu tycker jag som aldrig blivit av. Så vem vet kanske skriver yttligare några rader i natt ifall tid finnes ;) Chiao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe,, japp det är inte bra att dricka öl innan man ska jobba... :P



HOppas du får sova nåt!

2008-07-05 @ 15:00:06
URL: http://odie.blogg.se/
Postat av: Mädi

hahaha nej menar ju det =) hahaha

2008-07-05 @ 23:10:46
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0