Fortsättning...

Ja mannen min var ju då hemmanär jag kom hem söndag morgonen...

Hade inte hört av sig på hela lördagen...

Väckte mig 17.15 för att berätta att han skulle på bio...

Han åkte...

Ringde när bion var slut för att fråga om jag ville ha skjuss till jobbet. Nej jag var redan där för jag visste att han skulle ring och fråga det så jag såg till att redan vara här när det samtalet kom...

Kall som jag e och kunde fan inte hålla mig längre förns nu när jag blev tvungen att fråga vad fan han egentligen höll på med då kortfattat skriver jag vad jag fick till svars.

han sov kl 7 när jag ringde.

och han ringde aldrig på lördagen för att han visste att jag var sur och vänta på att jag skulle ringa? "URSÄKTA"?

Varför i helvete skulle jag ringa när det är han som beter sig som ett jävla svin?

Nej sen va d för att han inte ville ringa för att han visste att jag var sur och ville inte prata med en sur Madde? "Hhmmm"

Det kan han väll inte veta förn han ringer? Och om det var så Varför skicka han då inte ett sms? undra jag då och då fick jag det här till svars.

≠ţŭĦįέ! βªЯªﻋª≠! säger:

Ja du, de hade ja ju kunnat gjort. Men nu tänkte ja inte på de o ja skicka inget sms. Vart e de du vill komma? Hade ja velat höra av mig så hade ja väll de, men de ville ja inte så ja gjorde inte de.


¯¯²¬»ҲҳMลđđعҳҲ†«¬ säger:

det jag vill komma med att du beter dig som ett jävla svin o bara bryr dig om dig själv. Du skiter totalt i om du sårar andra, sen när du vet att du gör det så skiter du ändå i det och kan då fan aldrig säga förlåt för att du gjort fel. Jag trode då fan att du hade tänkt efter och mognat. och jag förstår inte vad fan jag gör för fel för att förtjäna det? det är det jag vill komma med det här..


Ja så... Vad säger man? Nu ska jag jobba hej!


Kommentarer
Postat av: frugan

hej frun min hoppas de är bättre nu annars vet du vart jag finns om du vill skälla av dig... =) love ya din fru

2008-07-07 @ 09:21:31
URL: http://fhia021.blogg.se/
Postat av: carro

karlar alltså..suck

2008-07-07 @ 12:15:37
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Mattias

Finns nog inte så mycket mer att säga, iaf inte från din sida.. Får hoppas ni får ordning på det.

2008-07-07 @ 12:39:11
Postat av: Anonym

killar är alltid prutt. ändå är man så dum som stannar!

2008-07-14 @ 20:20:19
Postat av: caroline

hm, trodde de bara var min karl som kunde göra sånna dumma saker..

2008-07-21 @ 19:53:23
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0