1 Augusti 2008

Sitter på jobbet som vanligt ;)

Måndagen blev seg. Sov inget alls när jag kom hem, utan bar iväg på äventyr, köpte nya handtag till skåpluckorna i köket med stoffe och sen ner på stan och letande presenter med stoffes lillebror =)
fick väll somna så där på kvällen vid 23 tiden  =)

Kl ringde 8 på tisdagen, frukost på sängen till födelsedagsbarnet, sen iväg till hälla en sväng. Drog och bada med stoffe, robban niklas ute i gropen i hökåsen innan alla gäster kom. Fullt hus senare på dagen, Alla stoffes farbröder, pappa, nina, lillesyster, veronica, Frugan & Jamie. Ös med smörgåstårta och fika =) Tror älsklingen fick en lyckad födelsedag iaf =)

Onsdagen blev det också sol och bad en snabbis, skönt att få svalka av sig. Öl och fotboll för grabbarna på lövudden på kvällen. sen tog dom sig ett dopp i mälaren efter :P


Jag och Frugan försöker förstå oss på hennes nya telefon ahahah




snygga pöjkar va? haha


Torsdagen blev det också gropen =) Först kebab hos niklas sen bad =) Och denna gång var frugan med... love it!
Hem och sov en stund innan Märy kom på en snabb fika innan jag ´börja jobba. Så ja nu sitter man här och komemr nog finnas här hela helgen fram till måndag 7.15 =)

nu ska jag jobba lite chiao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0