Vad säger ni pojkar och flickor...

Kan man tro att det är 2 dagar kvar till tomtens besök när man tittar ut genom fönstret? Hur ska nu tomten komma fram i sin släde med sina renar :( jag kommer inte få nå julklappar i år heheh =)

Nej men allvar nu, vilken värdelös jävla jul.

Var ut till svanå en sväng idag, hem till Linda Och Henke och kika lite nu närdom börjar komma någnstans med deras hus. Det kommer nog bli riktigt bra när det är klart. MEN det är mycket att göra... Huuu... Jag vill också ha hus med visst renoveringsbehov hehe =) ifs så skulle jag inte köpa 9 rum o kök räcker med 4 hehe =)

Imörrn ska jag träffa Alexandra, var nog över ett år sen jag såg henne sist. Det ska bli trevligt.

Min syster e nu hemma från ling lang land. Och inte va hon så brun inte haha YES till mig =)

nej nu ska jag sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0