Snö...

Ja då var snön tillbaka. Välkommen!!!! Nu får vi se hur länge den är kvar, på söndag e det nog slask och äckel ska ni se.

Natt arbete i natt. Inge sugen alls just för tillfället :(

Steve kommer förbi snart sen ska vi ner på stan och leta present tydligen. Orkar inte med en massa folk idag så vi får hoppas att det är lugnt på staden annars vänder jag och går hem igen.

Fattig som en lus e jag också och fattigare kommer jag att bli. Vill ha ett nytt jobb :(

Stoffes lillebror sov här igår. Så jag ska väll snart släpa ner madrassen i förrådet och städa undan lite, att jag aldrig lär mig och inte stoffe för den delen heller.

Igår var vi förbi fru och robert. gud så söt liten travis, Jamie blev så stor helt plötsligt =)

Vad tror ni på om att jag kanske ska försöka sluta röka den här månaden, eller röka max 3 cigg om dagen? =) hehe... o minska på kaffet? och kanske lära mig att äta frukost o inte äta första målet för äns kl 16-17 på eftermiddagen. Stoffes middag blir min frukost, man kanske ska ändra på rom rutinerna också?

Nej godd folk. Ut i snön med er och njut, här ska iaf min snabel drake åka fram! Hej!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag kan fixa det ikväll när jag kommer hem om du vill. Ska det stå Madde? nått speciellt typsnitt eller bara vanlig? Sen kan jag lägga in det på en sida så kan du checka om du är nöjd!

2008-12-11 @ 17:18:24
URL: http://xol.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nu har jag lagt upp ett förslag! Hur ska vi göra för att jag ska fixa in den på din blogg då? du kanske ska göra ett tillfälligt lösenord medans vi kommunicerar på typ MSN så lägger jag in den med kod och allt? jag vet inte kom på nått sätt du tycker verkar ok!

2008-12-13 @ 04:08:44
URL: http://xol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0