Nu håller vi tummarna blåååa!

ja det ska vi göra tills jag säher till att allt e klart =)

Sen har jag en anna fråga till mina blogg läsare. Är så jävla less.
När det står en skylt rasta ej hundar här, är det en regel att man inte får göra det då eller bara att nån kärring på föreningen på ex skjutbanegatan i västerås som inte vill att man ska göra det? Och har en då den här kärringen rätt att gå ut att skrika på en om man bara kastar snöbollar och busar med sin hund just där, inte rastar den utan bara leker med den?

less jag blir på sånna jävla människor.... blir att kika på jordbruksverkets hemsida som jag hittar nå men e kass på att leta upps ånt där isf ska jags kriva ut o ha en mängd pappaer jag kan kasta på kärringen nästa gång!!!

Så nu fortsätter vi att hålla tummarna =)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, om det är en regel eller inte vet jag inte, om det är så, skulle jag tro att den uppstod pga alla surkärringar som hatar hundar och tjatat sig till en skylt av kommunen :) och angående lekandet med hunden, surkärringar får göra vad dem vill (smärtsamt uppenbart) men jag skiter i dem och är glad så länge hunden är glad.. kärringen kommer fortsätta vara sur ändå, så vad fan, varför bry sig?

2008-12-05 @ 10:47:17
URL: http://yozefin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0