Juldagen...

Julafton var helt oki, mycket farande fram o tillbaka till alla splittrade familjer annars bra. Fick en hel del klappar också så jag hae nog vart snäll i år =) men nog med det blev lite för mycket vin o öl igår, kände mig rätt tung i huvudet imorse när jag vakna när jobbet kalla, men det gick serrni =)

2008 ÄR SNART SLUT, DETTA ÄR MITT 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Läst upp mina betyg :P
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Nopp, därför ger jag inga nyårslöften!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Jo en del. Becca fick lilla Sigge & Fhia Travis, & Faster till Måns!
4. Dog någon som stod dig nära?: Ja, Har stått nära.
5.Vilka länder besökte du?: Nadaaaa
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?: " Hemligt "
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?: 17 december
8. Vad var din största framgång 2008?: haha betygen
9. Största misstaget?:  Vet faktiskt inte 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Det har jag säkert :)
11. Bästa köpet?: Ojojoj vad begär ni av mig? en ny säng ska jag köpa o hnner kanske under 2008!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Stoffe & Cigaretter =)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Finns mycket där =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?: Paper trail - Dead and gone
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Jo de har hänt en hel del i år.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Fixat körkortet
17. Vad önskar du att du gjort mindre?:  Ätit godis =)
18. Hur tillbringar du julen?: Med min Stoffe, sen åkt runt till alla splittrade familjer
19. Blev du kär i år?: Blev kär för 7 år sedan snart åtta.
20. Favoritprogram på TV?: Ingen aning, men e fast i One Tre hill
21. Bästa boken du läste i år?: Psykiatri Hahaha jag läser aldrig böcker tyvärr!
22. Största musikaliska upptäckten?: Pass...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Kaffebryggare & Dollars!
25. Något du önskade dig men inte fick?: En resa till Malaysia hahaha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: Käka lunch men morsan & mormor. " Mamma min fyller faktiskt på samma dag" Sen fika jag med farsan senare på kvällen innan jag bar av mot jobbet och arbeta natt!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Fixat körkortet & Ja en sak till!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?: Ja som alltid
29. Vilka fick dig att må bra?: Min syster, Stoffe, Fhia med flera
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: jaaaa hmmm
31. Vem saknade du?: Oj, syster när hon var i Ling Lang land?
32. De bästa nya människorna du träffade?: Oj på den å. Ingen aning =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hehe jo det ska finnas fast jag vet inte om jag litar på att såna krämer hjälper! och det där med blåa bristningar är helt sjukt dom andra jag har fått på stjärten är röda.. mina bristningar beror på kraftig viktuppgång har gått upp från 45-65 på mindre en 2 år jag gick upp 15 kg på 6 månader för ett tag sen :/

måste vara medicinerna!

2008-12-27 @ 15:04:27
URL: http://xol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0