Hallå Sverige!

Idag har det inte hänt nå spännande. Har bara vart hemma HELA dagen och slappat, senlite rastlös och klättrat på väggarna för att jag inte vet vad jag ska göra, men så kom mannen min hem tidigare från jobbet och då kändes det genast bättre =) " Mys "

Har nyss tryckt i mig en halv calzone. det var min frukost och lunch idag, blir en kopp varm te innan lägg dax.

Just nu sitter jag och ser på Room Service. Dom kan mer än gärna få komma hem hit och hitta på nå fint i asiatisk stil =) men inga jävla färg klickar lite här och där... det tycker jag inte om =) inte här hemma iaf =)

Nu är det bara 17 dagar kvar innan syster o hennes andra hälft kommer hem från thailand. Fan för henne om hon är jätte brun!!!!   Men sån stor risk borde det inte finnas för det, för dom som känner oss så har vi pigment noll. Fräkar och rosa på sommaren. Totalt värdelöst, men 2 månader lär ha fått henne att träna upp pigmentet så mycket möjligt att hon är brun ändå :(

Nej folket nu ska jag återgå till mitt tv tittande och drömma mig bort :) Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: ia

Neeej...du har för stooora jävla tuttar människa!!!

Har inte ens hittat nån i närheten! =)

2008-12-03 @ 20:36:34
URL: http://mariaofsweden.blogg.se/
Postat av: issa

var inte orolig... jag ar vicke viting :)

2008-12-04 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0