29 december

Nu är det bara 2 dagar kvar till ett nytt år...  och har ingen aning alls om vad vi ska göra då hehe.. det visar sig!

I helgen blev det fest. E-Tuna på lördagen, var riktigt trevligt
Söndagen for vi ner till Örebro o hälsa på min bror, hans fru och deras son. Så söööt liten skit =)
Sen var jag bara hemma och mös, med mig själv hehe...



Idag sitter jag på jobbet som vanligt och ska ha en trevlig natt framför mig med Linda. =)

För övrigt har det inte hänt nå spännande, inte vad jag kommer på nu iaf.

Har letat som en tok efter mitt presnt kort på cervera som jag fick av syster. Har ingen aning om vars det kan vara, hoppas verkligen inte att jag har kastat det :( Kommer fortsätta leta imorgon bitti när jag kommer hem, kommer inte få nån ro till att sova annars, usch vad jag hatar sånt här.

Sen imorgon eftermiddag kommer nog tjockis Linn över på en kaffe :) " Hon är gravid alltså, inte tjock" ska bli spännande att se hur mycket hon har växt, det var iaf ett bra tag sen jag såg henne sist =) jag ska nog fotta loss så ni får se sen :)

Nej gott folk jag få passa på att önska er alla ett gott nytt år om jag inte hinner skriva nå mer innan =) För nu ska jag arbeta lite vi hörs hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Meems

nu har jag fixat en sån där slutsignatur, och lite annat. kolla o bli avis ;D

2009-01-03 @ 15:12:41
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Meems

pyttsan!

du var ju inte nöjd förra gången så :P

bara att gå in på designadinblogg.se och följa hans instruktioner. good luck! ;P

2009-01-03 @ 21:45:20
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du hade en trevlig nyårsafton!

2009-01-05 @ 11:28:08
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw vilken sötnos!

2009-01-12 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0