Nu är jag så jävla less...

Less på alla jävla idioter som försöker ta livet av sig hela jävla tiden. Ni sliter i mig som en jävla trasdocka. Jag orkar inte, nu har det fan gått för långt. Ge fan i att ring mig när ni trycker i er alla dessa jävla tabletter.

Alltid ska det hända när jag sitter här på jobbet och inte kan göra ett jävla skit åt det, varför äns ringa mig att säga att man tagit massa jävla tabletter om man ändå vill dö? vavavavav? Det knäcker mig. Förstå det!

Jag har försökt med allt jag kan gör. Jag kan inte göra mer. så hur fan ska jag eller nån kunna få dig att må bättre när du inte äns försöker? Va? Jag älskar dig av hela mitt hjärta annars skulle det här aldrig tära på mig.

Tro mig du kommer inte lyckas o jag vet att du inte vill för annars hade du aldrig ringt mig. Det här åldrar mig med 10 år för varje jävla samtal jag får. så i genomsnitt skulle jag för i helvete vara 120 år gammal nu på bara ett års tid. Så vem tror du går bort först av oss?

Så snälla sig mig någon. Vad fan ska man göra mer än att finnas där?

Hade jag inte jobbat nu så kan du för i helvete ge dig fan på att du skulle få så mycket stryk så du nästan önskar att du inte kände mig. Älskar dig så det gör så jävla ont din idiot!

Tack och hej nu ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Nu kan du se vad det är ;P

2008-08-23 @ 12:27:37
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0