Hösten är här...

Oh är helt jävla slut i koppen :( Natten var tung, tack och lov var det Linda jag jobba med. " Du är underbar" hehe hon har presic kommit tillbaka från semestern så vi hade en hel del att prata om =)

2 nätter kvar nu då sen e man ledig en natt. Det tär på kroppen. Har nyss vart ledig en vecka så ska inte klaga, men tiden gick så fort. 
 
Har känt mig en aning låg idag. Vet inte varför. Har väll helt ekelt för mycket i huvudet just nu och press på mig själv. Folk som känner mig vet nog varför. Och ja snart ger jag upp o skiter i det här.

Förresten idag fyller Zhelda 2 år :D HOn har bitit sönder en leksak i sängen så det ligger bommulstussar överallt =) Och ful ska jag vara och låta stoffe ta reda på det :P

Så tomt och mörkt här hemma just nu. SToffe är på gymmet, Zhelda sitter på soffkanten och tittar på bilar, medans jag sitter här med datan i knät.

En av mina naglar gick av igår. Jag som har käpat så o nu e det bara en liten stump på pekfingret :( suck. Nej nu sk jag över till konsum o köpa cigg & käk med till jobbet innan bussen kommer. Chiao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja eller hur, och oftast får du ALDRIG tillbaka grejerna...Så jävla trist...

2008-08-22 @ 09:16:49
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Linda

Sweet :)

Nu ska jag iväg o käka på pizzahut :) Nice. Sen ska jag ringa Elin och höra om imorgon sörrö :)

Vi hörs sen - vill jag mena ;)

2008-08-22 @ 14:56:14
URL: http://odie.blogg.se/
Postat av: Meems

jo men då måste man förstora bilden så att den inte blir så pixlig, o jag har tyvärr inte nåt sånt program! annars blire bara massa små såna bilder o det är inge snyggt.. puss o smeeek

2008-08-22 @ 15:41:17
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0