Helgen...

Jo den startade bra iaf... Barn vakt i fredas åt världens sötste & bästa Jamie =)



kom hem vid halv fyra på natten och slockna som en stock. Hade jobbat natten till fredan och bara sovit 2 timmar så var rätt så trött =)

Lördag. brorsan och hans fru kom förbi på en kaffe, som stopp på deras väg hem från norrland. Dom åkte vidare till örebro och stoffe och nicke kom hem. Fixa till håret lite sen vidare hem till Karl... allt efter det får bli osagt.

Söndan då. ja jag kom väll hem vid 4-5 tiden söndag morron och kl 7 ringer dom från jobbet och har kris med folk. va bara att ta sig till jobbet, vad gör man inte för ängsklockan? hahahah sliten va jag kan jag lova. När passet var slut kom frugan och hämta mig och det bar av ut mot hälla. Köpte franskt manikyrsett på hm som jag nyss målat på. blev dock inte så bra tycker det vita e för svagt vitt. men men =) Hem till familjen hart stuff och käka mc donalds =) sen körde frugans sambo hem mig när han skulle iväg till träningen.

Nu ska jag iväg med en vän till kuratorn. Moralisktstöd, Jag ställer alltid upp för mina nära och kära. Efeter ska vi möta Becca på stan när hon kommer från barnmorskan och frugan. Blir nog en heldag med massa äventyr :P

nej då. Nu ska jag ta en cigg innan skjussen kommer hejjpa!

Kommentarer
Postat av: Meems

det börjar ju likna nåt iaf =) måste bara fråga en kompis hur hon förstora headern.. hejjpa =P

2008-08-13 @ 20:48:29
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0