En satans trevlig helg

4.30 tidigt på lördags morgonen bar bilen iväg mot varberg.

10.00 landa vi på Fun City. Han bara hoppa ur bilen så stötte jag på mina allra bästa vänner. Nämligen getingarna. "SUCK" så dom närmsta timmarna hade jag hjärtat i halsgropen, tårarna i ögonen och bara skrek och klaga. Men jag tror Fhia, Robban & Stoffe stog ut med mig ändå. =)


Fun city var inte presic som vi hade tänkt oss. Var inte alls så stort som dom som dom påstår på sin hemsida. Och poolerna var inte allste uppvärmda. Men vi fick ju lite kvalitetstid med varandra och det var ju huvudsaken. Stugorna på Campingen deremot kan jag ge ett G till. Mysigt.


På kvällen spelade vi lite spel. Yatzo, kasta gris och nå annat frågespel. Tjejerna mot killarna. Jag lovar att jag och fia knäckte =)

Vi gick upp ca 8 på morgonen. Frugan va självklart först upp =) Städa ur stugan och packa ihop våra saker. Lämna in nykeln redan kl 9 när vi käka frukost bufé =)

Sist men inte minst så hamna vi självklart i Göteborg på liseberg på hemfärden. Stoffe & Robban var som 2 små barn på julafton =) Fhia var lite försiktigt med sitt åkande, måste ju tänka på att fru min väntar ju sitt 2á barn. O jag passa eftersom jag inte klarar av en massa snurr snurr för då blir det snurr snurr i magen kan jag då lova. Jag åkte bara nå vatten grejer, och självklart så blev väll jag blötast och gick med fjong på bröstvårtorna resten av dagen. Men det e väll bara att bjuda till =)

Skönt var det att få komma hem och sova i sin egen säng =) sov som en prinsessa =)

Idag har jag bara tvättat och städat. Ska snart ut och pinka hunden, sen dyka ner i bingen! Natti =)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Fjong på bröstvårtorna.. får det nästan till att låta som något negativt haha Vilken var den bästa åkturen på liseberg?

2008-08-19 @ 20:16:47
Postat av: caroline

Men jag har ju inte pratat eller sett pappa på 3 år och det känns så tråkigt! min syster sa även att pappa hade pratat med henne att han inte orkade mer osv. Så om han skulle få för sig att göra något så skulle sista gången jag såg han vara strax innan jul i rättegången. Allt han sa då efter lite mer än 2 år var: Caroline, hoppas du får en bra jul!

Jag önskar bara att vi kunde få bra kontakt igen trots det han gjort. Men hur är det med dig då? :) Kramkram

2008-08-20 @ 18:18:33
Postat av: Meems

inte ens ett tack.. hmpf...

2008-08-20 @ 21:09:22
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0