En hel lista om mannen i mitt liv



Vad heter han: Christopher Jonsson Svenman :P

Vad har han för favoritfärg?: Doh! jag tror inte han har någon speciell.

Vad har han för ögonfärg?: Blå/Gröna

Klädstil: Mjukisar "oftast"


Har han färgat håret nån gång
: A..

Längd: 173?

Har han klippt sig någon gång: Jodå, in i det sista, nu skalas det med hyveln :P

Har han piercat sig: Ja öra, läpp, näsa & tunga. Men bara i ena örat & näsa kvar!

Har han några tatueringar
?: Armarna & Mage

Dricker han
: OhJa!

Röker han:  Jo men snusar mest!

Vad har han för mobil: Nokia

Någon Nokia: N95 den svarta

Har han någon/några systrar
: 1 syster Nichole!

Har han någon/några bröder
: 2 bror Whilliam!

Är han född i sverige?: Ja!

Vad är hans favoritmat
?: Makaroner & Ketchup

Vilken mat hatar han
?: Vet inte att han hatar någon mat men pitepallt kanske

Vad brukar han göra efter jobbet: Sätta sig vid datorn

Har han bråkat med nån någon gång: Ja

Vad brukar han göra på helgerna: Dricka öl o vise verse

Vad har han för musiksmak: Det han känner för att lyssna på

Brukar han svära mycket
?: Nje jag svär mera kan jag lova!

Vad för bil kör han?: Svart BMW 528i

Hur/var träffades ni första gången?: I scout stugan i hökåsen när jag var 16 år gammal!

Vad är han rädd för?: Prata känslor

Vad påminner dig om honom?: Ödlor, nej skoja, Finns mycket!

Vad var det första han sa till dig: Hej jag har alltid tyckt att du har var så jävla snygg " HAN VAR INTE NYKTER NEJ" :D

Vad var det första du sa till han: Jasså! Men jag har en tvillingsyster också ;)

Vad brukar ni oftast skicka sms om: Olika

Är han beroende av något?: Cola, snus, Datorn

Vad kallar du han: Älskling, Stoffe, Christopher, Mupp

Vad kallar han dig:  MadeleineR, Älskling, Gumman

Tränar han: Japp när Robert släpar med han till gymmet! Duktig Robert haha!

Hur länge har ni vart tillsammans
: Till och från 7 år! mest till!

Hårfärg: HUD " Flint" men mörkblond när han hade hår!

När fyller han år
: 29 Juli

Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? Skulle plocka ihop en egen skysst buket av det udda som fanns hos floristen!

Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Pass på den =) Det under baraste

Gillar du han?: Älskar honom av hela mitt hjärta in i döden!


Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Kasta ut mig och öppna en egen playboy manchen =) Nej men vet faktist inte riktigt!


Kommentarer
Postat av: Meems

[email protected] ;)

2008-08-06 @ 05:16:56
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj 7 år! Dags för giftermål snart då ;)

2008-08-06 @ 12:29:17
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja lätt tar en varsin så har vi gjort världen en tjänst :)



Haha ja de brukar väl va den vägen man tar :P

2008-08-06 @ 13:18:05
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Madde

har han inte i piercing i näsan längre?

2008-08-06 @ 17:42:25
URL: http://maddilotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0