sjukt skön helg!

i fredas blev det lugnt. jobba kväll sen var det hemmao mysa som gällde. I lördas bar det av mot tortuna och grilla, öl & sprit och bada. Trevligt & satans kul. Först jag med en 6-7 grabbar, sen kom Linn & Kax... blev nog öl drickande från 17-04 hehe.. sen mådde man som man förtjäna kan jag lova i söndas. Är fortfarande riktigt förkyld. Pratar som om jag skulle ha en gås ner tryckt i strupen. Men det försvinner väll det också innom sin tid.. =)
Ligger lite sjuka bilder ute på facebook haha..  men inte på min sida =)

Becca var förbi här en sväng nyss o snodde åt sig lite kaffe & Nudlar =) Gravida kvinna =) så söt nu när magen börjat växa =)

Nej nu ska jag väll ta mig till tvättstugan o boka om en ny tid eftersom jag missa min som jag hade igår.. Snabeldraken lär jag också dra fram. Tack & Hej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0