Helgen...

Vi börjar med fredan:

Då var vi hem till Linn & Kax & grilla, spela kubb och drack öl =) Ovanligt? Är det inte kaffe så är det öl ahhaha...
Det var riktigt trevligt. Manmåste ju ta vara på vädret =)

Lördags:

Låg utslagen i sängen heeeeela dagen. Börja vakna till o blev människa, något iaf runt 20-21 tiden, Jag & stoffe tog en dusch sen la vi oss & vila en stund igen. Haha... sen klädde vi oss & stack ner på Bmb.. Och ni.. jag va nykter hela kvällen ;) det ni haha... Hade trevligt ändå :D men jag dansa alrig. Stod i ett hörn o kolla på när stoffe & Niklas dansa ist =) " Jag dansar aldrig nykter " Ahaaa...;)

Söndag:

Idag har det inte heller blivit så mycket mer än att vi har hjälpts åt här hmma o städat "LITE" och vart på maxi & storhandlat. Så nu är kylen, skafferi & Frysen fylld =) Grilla nyss lite kött med potatis sallad till. Fint fint nu är man mätt också! Nej nu ska vi ut med hundarna senhoppa ner i bingen... Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0