Tisdag

Ännu en tisdag. Som vanligt sov jag länge ;) sen var det bara upp o ringa massa samtal till trafikskolor =)
Duscha, sen drog jag med Hannah o Torbuto till erikslund. köpte lite färg sen handla vi på willys. Kom hem sen kom steve & hämta mig. Vidare hem til han & kika på hans hus, riktigt nice. Käka Burger king o kika på idol! Fan jag vill också vara kär o ha ett hus, bil, hund =) så nu fattas bara hus o bil =) hahaha! o ett körkort på d =) Men men inom sin tid kommer det när jag finner den rätte :) Kom hem för ett tag sen & Nu dricker jag te. Ska göra köttfärssås snart så den får dra sig till imorron o då ska jag göra Lasange. NIIIIICE! är jag vaken i tid så ska jag försöka gö den klar till 12. Hannah ska ju hit o väcka mig så o hämta sin present =) Skulle behöva plugga. Får se om jag drar tummen ur ärsle o gör lite ikväll/natt!!! ska ut med zhelda en sväng först. sen ringa några samtal. Pratade förresten med en tjej ikväll som har zheldas syster, o hon har tydligen njurfel :( Inge kul alls att höra! nej fan nu drar jag innan jag blir sen! Hej dååå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0