se så nu jaaaa... :)

Lite smått onykter & trött men det är som det ska va ;)

Kom Precis hem från Robban, var där med Issa & Ponta. Kika när dom spelat xbox sen spela vi lite poker. Gick som d gick men kom inte sit iaf ;)

Tidigare idag var vi förbi Linda, Risse fick koppla ihop d vi skulle fixa medans vi åkte o köpte kablarna som fattades så nu kan hon spela på lite bättre o höra ljudet i duschen om hon vill, men får investera sig en separat vibrator för d kom d då inte från högtalarna iaf hehe..

Nere på länsstyrelsen hamna vi sen o skaffa fram alla papper som behövs så inom ett år ska jag då ha körkortet också, o så in på ett annat ställe o hämta lite fler pappaer till en helt annan sak.

Ut till rocklunda o släppte diva & zhelda lösa så dom fick kuta av sig lite, behövs nu när zhelda är van att springa löst sen norrland. Äter mycket bättre gör hon nu också, än så länge. bra! ligger breve mig just nu o värmer mig ;) mammas älskling!

Norrland då.. jo det dög väll. Fisket var skit dåligt, men koppla av fick man väll lite iaf, lite strul o så som löste upp sig men veckan blev inte som jag tänkt mig men skönt att komma från stan iaf. Älg sköt dom också.. 2 kor o 1 kalv. Nice! bra Farsan även fast d inte va han som blåste av skotten haha.. Husmor var jag iaf där uppe. vem skulle annars vara  d? Hmmm.... Veckan gick fort. Issa & Ponta ja hmmm, fick till d hos olle, flummtomtar! Efter sköningen åkte vi o grabbarna sköt med älgstuttstuttsaren haha... dom va som 2 barn på julafton. Mörkt blev d fort på kvällarna. vid 21 tiden var d kol svart, man såg ingenting. zhelda försvann 2 gånger. Helvete vad jag var orolig. första gången kom hon efter 4 timmar när man roppa på henne.. stackarn. andra gången stog hon lång in i skogen o yla som en varj o var livrädd.. yla o skällde samtidigt. Både jag & Ponta trode hon var skadad, o vi fick inte gå in o leta efter henne för issa trode d var en varg som lät o mörkt va d så man såg knappt nå. Jag bröt ihop o frasan kom. men se på fan där satt hund jäveln o yla o pep i skogen obra mådde hon. helvete vad jag va rädd men sen försvann hon inge mer, nästa gång ska hon fan ha spår halsband på sig om hon skulle försvinna. Simma kan hon också. vi drog iväg med båten o hon simma efter, ville inte bli lämnad ensam på ön vid älven så då gav hon sig fam på att simma i strömmen efter oss o farsan slet upp na i båten då fick hon följa med o fiskas :) Plutten.

Nej nu ska jag sova men som sagt. Bilder kommer. hannah har hittat kabeln o lögger ut dom imorron!!! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0