På jobbet!

Allt som vanligt här... larm efter larm efter larm. Hinner med en stund vid datan också =)
Kl har tickat på, väldigt bra, men nu känner jag att det är dax att krypa ner i sängen hemma med hunden & sova. Men Ikke sa Nikke det är ett tag kvar, och en hel del att göra på jobbet innan det blir hemgång för mig. Tack för dom där fina orden på msn Simon, fick nästan ont i magen & dom kommer förgylla min dag. min vecka vem vet kanske hela månaden hehe... men som sagt en höjd näve & 24 våningar nedanför hade det bara varit soppa haha. Vad gör man inte för sina vänner! & Angelica pullan då. messa mig nyss miss i nassen o kunde inte sova =( Killar kan vara svin ibland jag vet gumman =( Bara att tänka på det negativa, när man bearbetat det, så kan man börja se dom goda sidorna när allt känns bra! Det som inte dödar det härdar även fast det känns förjävligt! Livet är då inte en dans på rosor jämt! Nej nu ska jag ta och hjälpa min arbetskolega lite sen hoppas på att kl snart är dax att gå hem =) sova nån timme sen upp så man kan somna om en stund på eftermiddan & är pigg till nästa natt jobb =( suck men är ju ledig i helgen iaf. Då lär det la bli fest vänner! Moss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0