Onsdag!

Gick upp kl 10.00 o satt på ugnen. Gjorde klart Lasangen till 12 då kom Hannah, Robban & Risse o käka.  Iväg till Angelicas ex & hämta hennes tv o grejer, Satt hemma hos henne sen ett tag o prata förhållanden o grejer, kaffe på d såklart ;) Robban hämta mig o hem till mig och drack mera kaffe... såååå ovanligt =) Iväg med Issa & Ponta till sala & häla på Tomas. Och nu har jag presic kommit hem därifrån. Ska lägga mig & vila en stund, sen ska jag iväg & käka med Robban innan jag börjar jobba. 21.15-7.15 Ska ringa o höra med angelica senare hur hon mår. Plutten :( " I Will Survive " :) Blev förresten erbjuden på att gå på dejt idag. Får se.. vem vet kanske nappar, kanske inte! Fan nu ska jag vila. Skriver kanske mera på jobbet! Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0