Måndag igen

Jaha ja.. sov till 14 :) Lr ja vakna av att snuten ringde på dörren vid 8-9 tiden. Snacka med Becca sen somna jag om tills Hannah kom =) Drack en jävla massa kaffe som vanligt =) Hade planerat att städa & plugga idag men ikke sa nikke. Ist hamna zhelda i hundslagsmål, men det gick bra. Hon är en riktigt grinig jävel nu när hon löper, som morsan sin ;) hehe.. nej men hon är åt helvete galen. Beskyddande till 100 o ingen annan hund får komma i närheten då låter hon som en grizzleybjörn blandat med en arg varg haha! Kan man inte tro om den nakne rackaren. men så är det. Jag Hannah Robban & Tobben laga käk hos robban... Kött pommes o sallad! Nice!  Tobben drog o träna medans vi andra fetta på oss i soffan =) Nej nu ska jag göra heeeelt andra skaer än att sitta här vid datan ;) på återseende mina vänner hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0