Helgen!!!

ser ungefär ut som dom tigare helgerna fyllda med öl ;) Fredagen hamna vi hos robban jag, hannah, tobben, lina, sebbe, jocke, robban. Hamna nere på konrad. Stoffe tog hand om sin dotter, så jag gick dit o krascha efter krogen. Robban hämta mig vid 14-15 tiden o vi drog o käka på casablanca jag Robban, kevin, clabbe, Martinsson & Issa! Börja läska öl redan där.. sen va d bara hem o byta kläder, duschen hade jag redan snott hos stoffe. Drog på mig masken sen var man redo för utgång igen. Hamna hos robban... Zhelda fick följa med... gumman börja löpa i fredas :( aja men det blev Jag, Issa, Kevin, Robban, Nato & Annica. Lina titta förbi nykter o blev chafför... kul hade hon med Robbans bil.. en jävel på att köra hehe... aja men Tyvärr så hamna vi fört på oilver... kul hmm neee... !!! sen blev d Blå månen... Värdelöst var det.. men men gott med öl ;) Åkte o hämta zhelda hos robban sen hem. Träffa Frida på månen.. helvete vad kul.. inte sätt henne på skit länge. Men vi e ju båda 2 lika dåliga på att höra av oss till varandra..!!! Yeah.. Lina kom o hämta mig idag, sen drog vi förbi Robban o dega lite o vidare & käka på max.  Nu e jag & Robban här hemma o degar. Nyss bränt en skiv jävel till han. Ska väll ta o städa lite för man vet ju aldrig om man får besök :) Hejjpa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det var kul å ses i fredags, och nej.. du är inte som "hon" :) Haha

2007-09-24 @ 14:49:27
URL: http://treoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0