Blir knäpp snart tror jag...

SLUTA RING MIG NU!!!
Orkar inge mer, börja i onsdags & det e fan söndag nu lämna mig ifred!


Aja Fuck it! Har nog legat här i 5 timmar snart o lyssna på samma spellista med 9 låtar om o om igen!
börjar bli knäpp... kommer nynna på skiten i sömnen.

Aly & Aj - The Potential Break Up Song
Blues - Under ytan
Milk inc - Walk on water
Wyclef Jean, Akon - Sweetest girl
James Blunt - I really want you
Nicole Scherzinger - Whatever you like
Uffie - First love
Soulja Boy - Crank That
Kevin Michel ft. Wyclef - It Don´t Make Any Different


Har en svettandes hund som ligger sked med mig just nu, riktigt varmt kan jag lova. För varmt!
Jag får ta o putta bort henne snart hon har ju faktist halva sängen o ligga på o inte tätt intill så jag håller på o trillar ur :)

We got along
We got along
We got along until you did that
Now all I want is just my stuff back
Do you get that?
Let me repeat that

I want my stuff back
You can send it in a box
I don't care
Just drop it off
I won't be home!
Cause without me you know you're lost
Minus you I'm better off
Soon you will know!

Nej nu ska vi sussa loss här =) hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0