Bilderna & Helgen!


Ja här kommer då bilderna! Har jag gjort i veckan då? ja då inte mycket... Festa igår iaf! Först va matte förbi här en sväng sen åkte han tillbaka till enköping o jag drog ut på krogen! Hamna på efter kaka o kom hem vid 10 imorse, Förtfarande onykter hehe sen kl 14 drog jag till Mormor o käka smörgåstårta, sen åkte jag till Whille & Jemima o kika på slutet av filmen med dom o snacka lite skit. Ska till sthlm i oktober så ska slå henne en pling då & whille va sugen på att haka på.. Fan va sliten jag är, ska krypa ner i sängen nu & bara ta d lugnt tror jag. Om jag inte dricker lite vin ;) Issa & Ponta ska komma snart innan dom ska över till grannen på fest. Har lova att laga käk till dom så sängen får nog vänta en stund! Hejjpa!

image44
fint va? :)

image45
ponta o olle :)

image46
issa pissa

image47

image48
image49

skjut ponta skjut :)
image50
image51
image52
image53
farsan leker motorsågsmasakern :)
image54
stugan farsan bygger
image55
image56image57
image58
image59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0