Never Never...

You can pop ya collar thinkin you gon get it
touch me with cha dollar thinkin you gon get it
keep your money, i got it too, you just don't get it
show me you're A game, you betta come wid it

Never never never
never gon get it (never)
never never never
never gon get it (never)
I might think about it if you treat me like a lady
I might think about it
and you just might get it 




Så ja... nu är det tredje dagen på rad jag tvättar. VÄRDELÖST! men ett måste dåda... 
Väntar på den suista maskinen nu, sen ska jag iväg till hälla med Issa & Carro!
Trött som fan är jag, vakna kl 10, och fick skjus hem vid 12. Är inte van att vara vaken så här tidigt hahaha, men måste väll vända tillbaka på dygnet nu =) Issa & Ponta ska flytta ihop, så imorron ska jag prata med chefen o fan se till så jag har timmar så jag kan ställa mig på en egen lägenhet. Annars blir det knas :/ Ähhh det här löser sig =) Får jag hoppas hehe.. I helgen blir det lugnt, ska jobba. Nej nu ska jag ner i tvättstugan igen o hämta upp issas soff överdrag till dynorna.. hoppas dom inte har krymt nu, lukta gamal pundare så var ju tvungen att tvätta skiten så d luktar gott =) sen gardinerna :P Vilken snäll syster issa har hahah... Äh hej då! 

Kommentarer
Postat av: issa

haha jo det har ja. du är världens bästa syster. älskar dej madde. kram å nyp i stjärten!

2007-10-14 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0