Här igen...

Vi tar bara helgen, veckan har ändå bara vart ointressant & vart sjuk!

Fredagen fick bli lugn, var förbi frugan min. Tog med mig dunken med vin så klart =) så när lille Jamie somna så snutta vi "Hmmm" lite, sluta iaf med att det tog slut hahaha..  Det var en trevlig kväll älskling. Men sen sluta d som d sluta. men var kul så länge det vara =)
image66
image67

Och sen så söta lilla jamie =)

image68
image69
Så underbart jävla söööööööt =) Naaaw!!!

Lördagen var det utgång med jobbet. Inte alls motiverad. Hade sovit 2,5timmar. Fick ett samtal på fredan som fick mig sömnlös, Inte alls sugen på att festa. O eftersom vinet tog slut var jag tvungen ner på stan & investera lite nmer alkohol. Kände mig stressad från att jag slog upp ögonen, fort in i duschen sen iväg o lämna hunden. Förbi stoffe, skulle prata men så blev d ej. Ner till Tamara o göra sig i ordning. O hann klacka om ett par skor med. Aja vi kom i 2timmar senare till dildopartyt. Tur var väll det hehehe... sen Bmb.. tänkte skita i att gå ut men e ju rätt lätt övertalad hahaha..
image70

Hade iaf kul en stund när Ullrica börja härja med mig hahaha!!!! Alltid mycket roligare när det är dom andra som är fulla =) Vakna sen på söndagmorgonen o var fortfarande sjuk. Så blev inte att jobba då :(

Nej nu ska jag duscha & Göra mig redo för att åka ner till city trafikskola & Gå den där handledarkursen så man kan fixa körkortet nån jävla gång! Sen blir det väll att åka hem o ta det lugnt som vanligt kanske kika på nån film :P


Chiao!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0